Tuesday, August 30, 2011

Indahnya beraya di desa

Posted by Cikscarlet | at Tuesday, August 30, 2011

Dear diary ,
Raya kali ni aku n my gojes n munggil's cousin sgt hepi coz dpt menjadi model iklan KAMDAR ..oPss Kamdar jangan saman i oke ..Maklumlah sejak membeli encik D5100 aku begitu teruja untuk menunjukkan skill keperagawatian walaupun peragawati ini adalah peragawati perahsantan.Lantakla apa orang nak kata ..Ada aku kesah???Di hari raya yang mulia ini aku ingin memohon ampun dan maaf kepada sahabat handai yang jauh atau yg dekat dimata , sekiranya ada perbuatan atau kata-kata yang mengguris hati maafkanlah diriku..sesungguhnya aku insan yang lemah tapi rupawan ..keh keh ...akhir kata SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MULIA ..


0 comments:

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID
 
~ The Scarlet letter . - Designed by Miss Rinda - Layout by My Blog Make Over - Author YOUR NAME HERE :) ~